Lugn dag.

Två inlägg på samma dag, driver jag med er eller?
Och jag är fortfarande på bra humör. Kors i taket.

Nu har vi hunnit käka lunch (korv, makaroner, gurka, tomat, avokado och keso), Zions kompisar har varit här och lekt en stund och nu är han hos dom.
Det är så skönt att han har sin bästis (och hans lillebror) alldeles här på gården. För då kan de springa till varandra helt  själva.

Jag har även hunnit "laga" tvättmaskinen som har varit "trasig". Den ville inte centrifugera. Men nu så..
Hade fastnat en bit av min bh (hur fan den kunde gå sönder?:S) i filtret. Men nu fungerar den som den ska. Skönt.
Var helt säker på att jag hade behövt köpa en ny och det har jag verkligen inte råd med. Hua!

I övrigt är det en lugn dag. Ocxy härjar omkring och Zion är som sagt inte hemma just nu.
Imorgon börjar Zion skolan igen efter lovet också. Och jag ska äntligen börja gymma igen.
Sanna the biff is coming! Hahah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0