Glad och nöjd. faktiskt!

Nu mina damer och herrar, ska jag chocka med ett glatt inlägg.
Hujedamej, kan den här bitterfittan vara glad och nöjd? ;)
 
Igår kom äntligen Zion hem, efter att ha varit iväg i två veckor. Fy satan vilka långa veckor det har varit!
Vi började eftermiddagen med att kolla på tv, äta korv med bröd, godis och chips.
Efter det spelade vi tv-spel, brädspel och byggde ihop hans legospel. Sedan kom morbror J och åt fruktsallad med oss och spelade legospelet. Ända in på sena kvällen, så då var det läggdags för lillprupp. Som somnade nästintill på en gång! :) 
Jag satt och spelade lite dator och gick sedan och la mig.



Idag vaknade jag runt halv nio över att jag hörde någon smyga omkring i köket.
Zion hade smygit sig upp tidigare och satt och lekte med lego.
Jag gick snabbt ut med hunden och sedan gjorde vi smoothies till frukost och kikade på tv.
Efter det spelade vi legospelet och sedan lite tvspel. Sedan gick Zion ut.
Så nu sitter jag och hunden här inne och klurar på vad man ska äta till lunch! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0