idag

Jäs sir, då sitter jag här och har tydligen glömt att skriva igen.
Den här gången får jag skylla på att mannen i mitt liv kom hem i helgen, så ville inte sitta vid varken dator eller telefon.
 
Jag och Zion har precis ätit mat, han fick pannkaka och jag åt korv med bröd.
Gäller att äta upp det sista, så det inte blir gammalt.
Vi sitter även och kollar på vetrinärerna, eller djursjukhuset eller vad det heter.
Allt som har med läkare, vetrinärer, poliser, ambulanser och brandkår älskar Zion att se på.
Bäst är ju 112 -på liv och död. Antar att det är för att det är på riktigt...
 
Idag började jag morgonen med att lämna Zion i skolan och sedan en dusch. Efter det kom Johanna och hämtade mig för att ränna runt halva stan i jakt på laktosfria semlor. Tillslut hittade vi det på ICA Maxi.
Efter att ha handlat en varsin semla åkte vi till Mcdonalds och åt en varsin QP, sedan hem till mig för kaffe och semla.
Hämtade efter det upp Zion i skolan, tog en tur till lasarettet med Johanna för att hon skulle hämta medicin. Efter det en sväng in på Babyproffsen, jysk och rusta.
Sedan hämtade vi upp Leon på dagis och åkte hem hit och fikade.
Efter det har ungarna lekt och jag och johanna har glott på tv.
Sedan gick Zion ut en sväng och de åkte hem.

Vad har ni gjort idag då? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0