Händig kvinna.

Ibland måste jag tycka att jag är en förjävla redig kvinna. Höhö.
Idag har jag varit med JohänaBänäna och handlat torkarblad och även bytt den åt henne, på egenhand.
Jag är väl förjävla duktig? HändyWomän ska jag börja kalla mig.
 

Fast innan det åt vi brunch på IKEA.
Hmm, känns som gårdagen gick i repris idag.
Kan det vara för att jag gjorde exakt likadant igår? Förutom att jag inte bytte torkarblad, då det var torkararmen som var trasig på Marielles bil och vi hade inga verktyg till att byta den.


Förövrigt kan jag verkligen tipsa om IKEAs brunch, 39kr och världens brakfrukost.

Sedan åkte vi till dollarstore och childrens house.
Pratade med en chef som ringde mig idag dessutom. Och har jag tur så kommer jag få ett schema på fyra veckor med start ganska direkt. HoppasHoppasHoppas!
Ska dit imorgon och kika och presentera mig. :)

Efter det har Jag, Zion, Ocxy, Johanna och Leon åkt pulka.
Efter det var Micaela och Stella här en stund.

Så idag har jag haft fullt upp. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0