Godmorgon.

Tjolahejtjolahopp.
Idag är en relativt händelselös dag faktiskt.
Jag har inte några speciella planer, underligt för att vara jag.
Jag har alltid något planerat. Hahaha.

Jag ska försöka ta tag och städa här hemma, men först tänkte jag ta det lugnt framför tvn.
Jag tog en halvtimmes promenad med Ocxy nu på morgonen, men annars har jag inte gjort något annat.
Följde självklart med Zion till skolan, för jag anser att han inte får gå själv. Trots att det inte finns någon väg att korsa, eller liknande. Men han är faktiskt bara 6år.
Och än så länge klagar han inte över att jag följer med honom. Haha.
Så jag kommer nog gå med honom, ända tills han själv börjar tycka det är drygt. Sedan får jag väl ta ställning till vad jag tycker, om han nämner något. =)
Det hoppas jag dröjer, min lille gris ju!
 

Tummen upp och hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0