Fin dag.

Tjoflöjt.
Idag har varit en bra dag.
Lämnade Zion i skolan och tog en promenad hem till Johanna med Ocxy. Drack lite kaffe och sedan skjutsade pappa mig till mötet jag skulle på idag.
Det gick superbra, har intro redan på måndag. Hurra!
Fick en väldigt bra magkänsla, så jag tror nog jag kommer att trivas.
 
 
 
Efter det tog jag bussen hem till Johanna och åt lunch. Mums. Spenatsoppa med ägg.
Jag lär komma ihåg att fråga Johanna om receptet.
Sedan hämtade vi Leon på dagis och Zion i skolan, sedan satt vi i soffan och degade medans ungarna härjade.
 
När de åkte hem, satt jag och Zion och kollade på tv, käkade middag och bara mös i soffan.
Sedan gick han och la sig. Och jag hamnade framför datorn.

Hoppas ni också haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0