gammal?

rgreag
(Svårt att få en bra bild när man åker bil för övrigt.)


Jag känner mig nästan vuxen. Jag undrar om det är okej?
Är jag verkligen vuxen? När blir man det?
Ordet vuxen låter läskigt. Jag gillar det inte riktigt. Haha.
Jag kommer väl alltid vara samma Sanna, med barnslig humor? Eller?
Vaknar man upp en dag och har tappat barnasinnet? Hmm...

Åh, välkommen åldersnoja. Du är verkligen inte alls välkommen. HejHej.



Jag har bytt elavtal, vem fan gör sådant egentligen?
Jag har gått på min andra arbetsintervju någonsin (okej, det kanske inte är speciellt vuxet, men ändå.)
Jag har tagit tag i saker och får dom gjorda.
Och just nu har jag påbörjat att sy gardinner. (HALLÅ, VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED LIKSOM?!!)


Nej, skärpning. Nu får jag göra något riktigt barnsligt. Som att sova bort halva dagen kanske?
Men nej. inte ens det kan jag ju göra längre. Uppe och studsar runt 6-7.
Hmm. Jag vill inte bli gammal!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0