Fullt upp! =)

Full fart och lite till, trots ofrivillig sovmorgon.
Vi sov till klockan tio idag. Haha.
Jobbigt nog var tvättiden just klockan... tio!

Så det var bara att sätta oss att äta frukost och sedan gå ner till tvättstugan.
För att sedan gå till affären och handla mjölk och bröd.
Hann lagom hem, tills det var dags att gå ner i tvättstugan igen.
Hade hunnit torktumla, eller torkskåpa(?! Kan man säga så? Haha) det som låg i maskinerna, men kände att jag ville hänga det i lägenheten istället. (VEM FAN KÄNNER SÅÅ??!!)
Så nu hänger det tvätt i vardagsrummet och badrummet, men det luktar så rent och fräscht. Så jag blir så glad. =)
Nu håller jag på att göra lunch åt oss. För snart är det dags för Zion att gå till dagis och jag ska till jobbet. (självklart följer jag med han till dagis först alltså. ^^)
Ska bli underbart att få jobba igen, jag trivs så bra.
Både med personalen och de boende. Är helt fantastiskt. =)
(jävla skit att arbetsförmedlingen inte vill ge mig min jävla utbildning. Ska jag fortsätta länge till, så måste jag ha utbildning!!)
Nej, nu ska vi hälla av makaronerna. 
=)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0