Idag

Har jag världens sötaste karl eller? :)
Små saker kan göra mig hur glad som helst. Fick ett sms nyss, där han skrev att han ville bara säga att han älskar mig. <3 Guud så kär jag är. Känns lite fånigt att fortfarande vara så kär efter ett år! Men vilket underbart år det har varit! :) Jag som skulle vara singel resten av mitt liv. ;) Och dessutom så hade jag aldrig i min vildaste fantasi kunnat tänka mig att varken vara förlovad eller bo ihop med någon! Men ack vad jag bedrog mig. ;)
Allt känns verkligen super! :) Underbart.
Sitter nu och väntar på att han ska komma hem. Han och hans lillebror åkte iväg och fiskade idag igen! :)
Tråkigt att det krockar med Lillgrisens sovtider, annars hade jag gärna följt med! :) Tycker det är härligt att sitta i solen och koppla av en stund. :) Vet inte riktigt, men det är en härlig känsla man får när det fiskas omkring en! :)
Jag och Lillgrisen var ju med och fiskade hela förra sommaren. :) Jag fiskar dock inte, tycker bäst om att hålla ett getöga på de som fiskar bara! :)
Dagen har bestått av ganska mycket. Faktiskt! Har hunnit med lite grann i alla fall.
Jag och Lillgrisen gick upp runt åtta och åt frukost. Diskade sedan upp det som inte vart diskat igårkväll. Busade en stund med Lillgrisen och sedan började vi steka pannkakor. Lillgrisen hjälpte till att vispa. Han gillar att hjälpa sin mor! :) Sedan väckte vi karln och bjöd han på pannkaksfrukost! :) Sicken redig tös han har skaffat sig. ;) Hehe.
Efter det gick karln ner i tvättstugan och kastade in lite tvätt i maskinerna. Sedan kom karlns mor förbi på kaffe och muffins. :)
Efter det var det dags för middag. Karln gjorde tacogratäng av tacoköttfärsen som var kvar sedan i förrgår. Skitgott var det! :) Jag och Lillgrisen sprang ner i tvättstugan och grejade lite med tvätten! :)
Sedan badade Lillgrisen och jag skurade handfatet! Sedan var det ner i tvättstugan och hämta upp all tvätt. Efter det gick vi ut en stund. Sedan var det kvällsmat och hopp i säng för den lille! :) Och jag hamnade sedan här.
Jisses, ja. Förhoppningsvis blir det att sova gott inatt. :) Haha.
Och nu när karln kommer hem, ska vi duscha (Och nej, man behöver inte ha sex bara för att man duschar ihop.) och sedan ska vi äta varmamackor. NomNom!
Nej, nu känner jag att det vart fruktansvärt mycket att läsa för er som läser. ;D Haha.
Så ska väl sluta skriva för idag. ;)
Bye. (Bjuder som vanligt på en gammal bild. Men jag tycker faktiskt den här är mysig. (Ja, det är jag som är på bilden.))
gammalt

Kommentarer
Postat av: Robina

Fin bild.

2010-05-06 @ 19:07:57
URL: http://robeas.blogg.se/
Postat av: S.

Tack så mycket! : )

2010-05-06 @ 19:43:56
URL: http://imyourheartache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0