Citronglass med chokladhjärtan

Med lite för lite att göra nu på kvällskvisten har jag nu gjort en "överraskning" åt min karl. :)
Jag gjorde en citronglass med chokladhjärtan till.
Nu återstår att se när han kommer hem om det är gott eller inte. Haha.

Glassen var superenkel, baserad på creme fraiche.
Eller ja... Äggulor, socker, vaniljsocker, creme fraiche och citronskal.
Konsistensen verkar i alla fall helt okej... än så länge. Haha.

Chokladhjärtanen har jag gjort av chokladtopping som stelnar och haft lite lakritsströssel uppe på det.

Kan lägga upp en bild sedan, när karln kommit hem och jag lägger upp det. :)
Tror nog det blir bra.. hoppas jag! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0