Skola?

Nervös, nervös, nervös.
Skickade ett mail till en högskola igår, tänkte att jag skulle få lite information och sådär.
Så fick hennes nummer förut idag, så jag ska ringa.

Jag är så fånig. Varför är jag nervös?
Ska hon äta mig levande genom telefonen? Eller kasta bajs i örat på mig?
Nej, jag vet att det inte är så och nej. Jag tror inte så heller. Haha.

Men ändå, så är jag så nervös. Dumt!

Ska ta mig i kragen, spela lite Zuma och sedan ringa.
Hoppas på ett möte (där jag å andra sidan kommer vara ännu nervösare.) så man får träffa människan och kan få lite mer info också.

Men det känns så jävla gött att tagit det här steget.
Ett steg närmare min framtid.
Jag vill gå i skolan, jag vill ha betyg och jag vill vara utbildad till undersköterska.

Och det här kommer bli så jävla bra om jag börjar plugga! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0