Små äckliga jävla formjävlar!

Förberedde mig igår kväll för att göra knäck.
Det kan ju inte vara så svårt?
Pratade med Mini och hörde om det var risk för att huset brändes ned.
Tydligen var det lugnt.

Najs tänkte jag. Satte igång och kokade knäcken.
So far, so good.

Placerade ut de där minimala små små formarna (som tur var på en tallrik.)
Nu ska kletet i de där formarna.
Här kommer kruxet in.
VEM FAN HAR KOMMIT PÅ ATT MAN SKA HA SÅ DÄR SMÅ JÄVLA IDIOTISKA FORMAR, TILL EN SMET SOM ÄR KLETIGARE ÄN DEN KLETIGASTE KLETEN???
Jag jobbade och strävade, svetten sprutade åt alla håll och jag svor mig fördärvad.
Min statusuppdatering löd sedan
"Den som kom på knäckkokningen borde ha en rejäl känga i röven. Förstod de inte hur små de där jävla formarna är och hur klibbig och kletig den där knäckjäveln är?

Note to myself: KOKA ALDRIG KNÄCK IGEN, tack!"
 
Första tallriken vart kletig, men med tålamod och svett löste det sig hyfsat bra.
 
Tredje jävla tallriken gick inte alls lika bra. Tålamodet tog slut och kvar fanns bara svett och tårar. 
Okej, det sistnämnda var inte sant. men säkerligen inte långt borta!



 
 

MEN! De var perfekta! Hårda utanpå och riktigt mjuka och snaskiga inuti!
Det värsta är väl att... Jag kommer glömma mitt slit och bara komma ihåg att de vart snaskiga.


Kommentarer
Postat av: Mams

:)
Hahaha...
Nu vet du varför de små formarna med äcklig klet i aldrig gjordes när du var liten :)
Kram

2012-12-14 @ 15:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0