Mmf?

Som ni kanske vet så älskar jag att baka, det blir gott. Men kanske inte alltid så fint. Haha. :)
Hitills har jag svurit ve och förbannelse över den där jävla sockerpastan.
Men nu ikväll tänkte jag testa att göra en mmf, marschmellows-fondant. (Stavning?!)

Någon som testat att greja med det?

Det låter gott i alla fall. Och eftersom att jag tänkt baka lite cupcakes nu i veckan.
Så kanske det kan passa bra att testa att göra lite dekorationer i just mmf.
Lite blommor och sådär kanske? :/

Än så länge är jag ju så jävla osäker när det kommer till skapande.
Jag är inte speciellt duktig på sådant. Visst händer det väl ibland att jag kan få till något vettigt.
Men det är fan inte ofta..

Haha, så önska mig lycka till!


(En gammal bild.)



För övrigt testade jag att göra egna mums-mums.
Vart JÄVLIGT platta dock, orkade inte vänta tills äggsockerröran stelnade ordentligt.
Lat är mitt mellannamn! Jo, jag tackar!
Men de vart goda. Och det är väl huvudsaken? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0