Förlåt.

bdfh

Jag saknar dig redan min älskade prinsessa.
Att veta att du inte finns där när jag kommer hem, det är en hemsk tanke.
Jag önskar att det är en mardröm och att du kommer jamande mot mig och gosar som bara du kunde.
Men jag vet att det är verkligt, jag vet att det var det enda jag kunde göra.
Jag vet att jag valde rätt beslut, men det sitter långt inne. Så djupt, så att jag knappt känner det.
Du var min, min, MIN. Med en så fin personlighet.
Min lilla tant, även om du bara var två och ett halvt. Så var du ändå en tant. :)
En tant som tröstade mig och höll ångesten på avstånd ibland.

Kvar finns du bara i mitt hjärta och i mitt minne.
Jag älskar dig Stella. Förlåt.
Tänk om det fanns ett annat alternativ, tänk om....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0