Nervös på tåget

Sitter på tåget påväg hem nu.. Med blandade känslor.
Kommer ju bli underbart att träffa karln igen och sådär. Men jag kommer sakna mitt paradis på jorden.
´Lillgrisen ligger och sover i sätet bredvid mig, med benen över mig. Sötnöt!

Är så jävla orolig hur det ska gå att byta tåg.
Har sex minuter på mig att byta tåg.
Packa ur oss ur tåget, åka hiss, över till andra sidan, åka hiss och packa in oss i tåget.
MED barnvagn, trunk (Stor väska med andra ord) och en mindre väska, samt bilbarnstol och en tvååring.

Hur ska jag lyckas? Är gråtfärdig redan nu. Suck.
Frågade konduktören om han visste om det fanns någon personal på perrongen som kunde hjälpa mig.
Han sa nej och fnös åt mig. SUCK! Hur ska det här sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0