Irriterad.

Idag är en sådan där jobbig dag.
Jag är irriterad på att ständigt ha "ett skyddande hölje" av ångest.
Jag går som i en dimma och hittar inte riktigt ut.


Jag är arg på att jag har ångest idag, vill ryta åt den att bara försvinna.
Jag vill kasta disken i golvet och falla ner i gråt.
Men nej, vett i skallen har jag. Så DET gör jag inte.


Jag är helt enkelt allmänt jävla sur på allt just nu.
(Nej inte allt, men ja. Ni förstår säkert känslan)
Jag är arg över att tvättiden inte passade in, så jag måste gå upp innan jävla SJU en ONSDAG.
En helvetes jävla onsdag. På en ledig jävla dag!


Nu ska jag fortsätta vara butter och argsint.
Koka några koppar kaffe, diska den där JÄVLA disken och kasta mig in i en dusch.

Imorgon tar vi nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0