Tar tag i det här igen.

Nej, nu jävlar ska jag börja skriva på riktigt igen.
Jag saknar att låta fingrarna dansa på tangentbordet, att bara få skriva det jag känner för.
Intressant, som ointressant.

Jag kan ju börja med att skriva om dagen.
Började morgonen med frukost och sedan åkte lillgris till sin hockeyträning.
Då passade jag på att gå hem till E och dricka kaffe och prata lite skit.
Gick hem när Zion kom hem och lyssnade på hans skönsång i duschen. Haha.
Sedan drog han hem till sin bästis för tv-spel och lunch, sedan var de ute och lekte hela dagen.
Själv tog jag en vända med hunden, städade lite grann och hamnade i soffan framför tvn.
Sedan käkade vi sen middag och efter det kom Micaela på kaffe och Skipbo.

Nu ligger Zion och sover, hunden ligger bredvid mig här i soffan och sover.
Själv kollar jag på Så ska det låta (tantvarning, jag vet!)
Tänkte jag skulle kasta mig i ett bad, hänga tvätt och kasta in en ny maskin.
Mer än så har kvällen inte att bjuda på.
 
Innan jag traskar ner i badet ska jag bjuda er på lite bilder tänkte jag.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0