Godkväll

Godkväll.
Nu börjar livet återkomma mer och mer.
Dagen har varit bra idag. Riktigt bra faktiskt.
Pusslat klart mitt pussel, kalasat på jobbet och pussat på Zion.

Dock ligger jag här och fiser. Haha.
Åt både smörgåstårta och vanlig tårta på jobbet idag. Plus kaffe med vanlig mjölk i. Eehm, ja. Det kan råka vara så att jag är laktosintolerant.
Antar att ni inte vill läsa mer detaljer om det.(?)

Imorgon är det lämning av Zion i skolan.
Jag tänkte gå upp extra tidigt och göra mig iordning och även laga gröt, innan jag väcker Zion.
Under dagen har jag bara inplanerat att träffa Micaela. Sedan blir det att hämta zion igen och under kvällen ska jag på föräldramöte! :)
Är jag underlig som tar med mig anteckningsblock och penna?
Jag lider av dåligt minne och tycker det är bra att kunna skriva ner viktiga saker. Eller om jag kommer på en fråga under tiden, eller något,.

Ähh, nog snattrat för idag.
Hoppas ni haft en bra dag ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0