Födelsedag

Hipp hurra.
Idag är en stor dag.
För idag är det 6 år sedan min son kom till världen. Helt galet!

Dagen har varit stressig och jobbig.
Men framförallt har den varit helt underbar.
Zions glädje åt tårtor, paket och kramar och grattis har övervägt en del tunga saker idag.


Min fantastiska unge, som har spridit glädje, lycka och kärlek i 6år.
För 6 år sedan låg jag och funderade på vem denna lilla krabat var.

Och självklart var det världens bästa unge!
Han som sov igenom nätterna, åt en massa och var ganska nöjd överlag. Kräktes dygnet runt, men fortsätte ändå och äta.
Den där knubbiga bebisen som inte kunde krypa iväg för att låren var ivägen.
Den där glada och nöjda bebisen som ville ha närhet och pussar.
Den där lilla killen som kom staplandes med en liten kundvagn på Ica på sin ett års dag.
Han som kunde charma varenda människa.
Han som... Ja, är det någon idé att fortsätta?
Sex år är lång tid, ska jag gå igenom allt. Då får ni nog läsa så ögonen blöder.

Jag älskar dig Zion.
Du är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0