Min vackra son

Zion är hos sin pappa den här veckan, en vecka "förtidigt" egentligen. Men hans lillebror döptes igår och då tyckte vi han kunde vara där hela veckan nu, istället för att behöva åka fram och tillbaka flera gånger.

Och eftersom det var dop igår, så var självklart lillgris uppklädd och stilig. Och idag fick jag ta del av några bilder.





Och när hans pappa skickade dessa bilder, blev jag helt mållös och gråtfärdig.
Min son är så otroligt vacker, han är helt fantastisk!  Nog för att jag redan visste det, men ändå.. Helt sjukt vad han är fin.
Jag avlider av saknad och jag vill bara få krama om honom och få en godnattpuss.

Men på fredag kommer han äntligen hem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0