Trött.

Hu, jag känner mig helt slut i kroppen och hjärnan.
Jag ska bara kolla på paradise hotell, sedan ska jag bannemej lägga mig och sova.
 
Dagen idag då?
Jodå, dagen började som vanligt att lämna Zion på dagis.
Sedan gick jag till affären och hann hem och ta det lite lugnt.
Sedan vart det hem till Johanna (ovanligt va? Haha).
En massa trams, lunch och skratt.
Efter det skuttade jag hem och sedan hämtades Zion från dagis.
Han hade härjat och haft kul även idag. skönt!
Nöjd var han också, för de hade fått oliver till maten! (UÄRK?! Förstår inte hur han kan tycka att det är gott!)

Vi hann hem och äta mellis, sen kom brors fru med barn och det var dags för pulkamys.
Så ut i snön och ungarna åkte pulka. Ja även jag och Mimman såklart! Haha.
Efter pulkaåkning och kaffedrickning i snön gick vi in, så ungarna fick härja här hemma lite grann också.
Och ja, jisses vad skönt det är att de är så täta i åldrar (Skiljer bara ett år och någon månad) och jäklar vad jag tror att de kommer kunna härja tillsammans resten av deras liv. Det är så härligt att se!

Precis när de skulle åka hem, kom morbror J. Så Zion härjade en stund till med honom och sedan var det dags för middag (ja den vart sen även idag) och självklart ett avsnitt gladiatorerna till det.
Sedan var det dags för en mycket trött kille (ja även idag var han helt slut) att sova.
Så morbror låg och läste en lång stund för honom, medan jag passade på att spela lite rayman. Hahah.

Nu sover han sedan några timmar tillbaka och jag sitter här i soffan och degar.
Imorgon är en ny dag, då ska jag ner till stan med Johanna (Otippat? Haha) medans Zion är på dagis och sedan ska vi hem och plocka undan julen (ja jag har inte hunnit det än).. eller ja, jag har lovat att Zion ska få spela rayman under tiden jag tar bort julen.

Så tjopp tjopp. Nu ska jag snart kolla på Paradise hotell.
Hoppas ni haft en superdag ni också!
Bye :*

Bjuder er på en "gammal" och sliten bild, för att illustera min trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0