Ny jacka.. döööör.

Ja, jag råkade väl gå med i det där bloglovin, jag förstår ingenting. Men det löser sig nog.
Nu slipper jag ju kika bloggar i onödan, för jag har en flik i hörnet som det dyker upp en notifikation om någon uppdaterat. Nörd? jag? Jajjemen. Hahah.

Just nu sitter jag och är slö. Är sjukt trött idag!
Men sminket har jag kastat på mig och ordentliga kläder till och med. Hallelujah!
Om en stund blir det att hämta Zion från dagis och sedan hinner vi inte mer än hem, innan vi lär sätta oss på bussen till papput. Zion ska få vara där medan jag är på risk ettan med Marielle.
HOPPAS DE BJUDER PÅ KAFFE, jag kommer avlida annars. Jag har inte hunnit dricka något kaffe än idag.
Eller hunnit och hunnit, inte orkat snarare!

Förövrigt vart det en lång paus i skrivandet, först kom min jacka med postgubben. Överlycklig, dör, jag älskar den! Jag vill aldrig ta av mig den... Lär dock tyvärr göra det när jag ska gå och hämta Zion, annars fryser jag ihjäl. Sedan ringde min karl för att fråga om vi skulle gå på bio i helgen, myspys!


 
Haha, ja jag ser skev ut. dessutom hade jag snusen på fel sidan, men det bjur jag på!
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Är du tjatmamma idag?

2014-01-22 @ 14:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0