Johnny Bravo

Godmorgon! (Sedan ett par timmar tillbaka)
Jag och Zion sitter och kollar på Johnny Bravo (Universums avelshingst, om man ska tro på Johnnys egna ord.).
Annars gör jag inte allt för mycket, springer runt och försöker packa lite grann.
Jag och Zion åker till Karlstad för mys hos Ida med familj. Och imorgon drar vi oss vidare ner mot kusten.
Myspys!

Så ja.. Dagen kommer spenderas på tåg, första klass.
Mycket skönare att åka så, dock kan jag inte förstå hur de kan kalla det där för första klass. Haha. Utslitet tåg..
Men det är ju mindre folk och större säten, så det nöjer vi oss med.

Nej, nu har jag nog inte något mer att skriva om.
Dessutom börjar powerpuffpinglorna nu!

Bye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0