i badet.

Idag är en slö dag.
Just nu sitter jag i badet. (Ja, jag har datorn med in så jag kan kolla på film medans jag badar. Haha)
Mensvärk eller snarare ägglossningsvärk till förbannelse och ryggen krånglar, så då är det skönt med ett bad.
Påtal om ägglossningsvärk... jag har aldrig känt av något sådant innan jag fick barn. Är det något man får på köpet när man får barn?

Annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag måste jag ju medge.
Jag är ju barnledig, så jag började dagen med att ligga kvar i soffan och glo på några avsnitt tillbaka till vintergatan. (Ja, jag gillar barnprogram. Frågor på det?)
Sedan gick jag upp, åt frukost och spelade lite rayman.
Hjälpte grannen att slänga lite skräp och sedan gick vi och pantade ett varsitt berg med pantflaskor. Jag tjändade 89kr på min pantning. Haha... En del flaskor var det ja..
Sedan hjälpte han mig upp på vinden med alla mina julsaker.

Javisst ja... jag har faktiskt pluggat körkortsteori idag igen också.
Och kört igång en tvättmaskin. Så ja.. lite produktiv har jag ju varit idag också..
 
Nu väntar jag bara på att bada klart och att Zion ska komma hem också.
Hoppas ni haft en bra dag! 
Bye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0