Helgen

Det blir då inte mycket skrivande när jag är hos mamma. Haha.
Sitter i skrivande stund med en kopp kaffe och är yrvaken. Mamma väckte mig för en stund sedan.

Men jag har haft en mysig helg i alla fall.. Eller ja, redan från torsdagen. =)
I torsdags åkte vi ju till syster i Karlstad, blev att ränna runt på stan och sedan hem för tacosmys!
På fredagen åkte vi hit till mamma, resan gick bra.
På kvällskvisten kom dessutom min karl hit. Myspys!
På lördagen åkte jag och karln till Grebbestad för en matbit efter att Zion hade åkt till sin pappa, sedan åkte vi till T, jag drack lite cider och tog det lugnt.

Igår (Söndag) vaknade jag alldeles för tidigt, klockan sex gav jag upp hoppet om att somna om. Sedan var det väl inte så mycket som hände. Karln åkte till jobbet, jag tog ett bad och sedan satt jag bara med lillasysters platta och spelade hayday. Haha..


idag ska jag (eller jag har redan ringt) ringa vårdcentralen för att få receptförnyelse.. Jag ska även ringa chefen när jag piggnat till ordentligt och senare skulle Linnea ringa, för att umgås lite grann..

Hoppas ni har det bra! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0