Godmorgon!

Sitter och kikar på shrek och äter upp gårdagens chips.
I övrigt händer inte mycket just nu, diskmaskinen är igång och jag ska väl försöka stryka lite gardiner så jag får upp de också...

Lite senare kommer morbror J, så jag får övningsköra lite. Blir nog bra.
Jag måste öva på att parkera och backa. Suck...
 
Sedan åker Zion med han ut till Svärdsjö. Så då blir det alltså barnfritt. Och vad har jag då för planer?
Ingenting. Kika på netflix och ligga död i soffan... Haha.
Jag ska i och för sig hjälpa Johanna med det sista på hennes läxa, men annars inga planer.
Skönt.
 

Zion är ju inte dum.. haha.. han bröt chipsen i småbitar, för då räcker det längre.
Haha.. Tokiga unge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0