En lista.

Eftersom att jag inte har så mycket vettigt att skriva, så snodde jag en lista av Spiderchick.nu
 
En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig?
 
Nyss klämt ut en unge, fick en jättemegaläpp pga munsår och allmänt svettig. Kan man bli ovackrare?
 
 
 
 
En bild på dig som är mer fördelaktig?
 

En osminkad jag, trött och slut. Men ändå najs!
 
 
 

 

Vad har du gjort idag?

Jag har umgåtts med sonen, handlat, vart iväg så Zion fick leka med en kompis, umgåtts med morbror J och hjälpt Johanna och pluggat.

 

Vad har du för framtidsplaner:


Ett sött litet hus nära vatten, min karl och min unge och ett jobb. Haha. Men nej, jag är inte så bra på framtiden.. Jag har aldrig riktigt haft några planer för framtiden.
 
 
En bild från i somras:
 
 
Mosters underbara snöre!
 
Vilken är din senaste googling:


Lukas bror (eh, ja han som sjunger fredrik och jag.. Jag skulle leta upp en annan låt att visa Johanna..
 

Vad köpte du senast?

 
Mitt köp från idag faktiskt. Jag dör så snygg den är! Tack min älskade karl för att du är så underbar och köper den åt mig. <3



Vad skulle du vilja lära dig?
Att klona mig själv, så jag hinner med så mycket som möjligt.
Om det är för mycket begärt kan jag även vilja lära mig att plocka ihop efter mig.

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Matematik helt klart!

Kan du åka skateboard?
Svar: NEJ

Är du en bra sambo?

Ja, jag tror det. Min karl har då inte klagat i alla fall. Nog för att han "flyttat" härifrån. Men ändå!
Nej, men han har inte flyttat på riktigt alltså, det är bara det att han jobbar femtio mil härifrån typ. Eheee.
Han vill ju flytta hem igen, så ja... jag är nog en bra sambo! höhö.
 
Det grövsta brottet du har begått?

Eftersom min mamma läser, så är jag tyst. höhöhö.

Kommentarer
Postat av: Mams

Mammas fegsnöre!
kram

2014-01-18 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0