Dagens

Jaha, vad händer idag då?
Jag lär ju börja inlägget med att beklaga mig..
Det var sjukt svårt att somna igår (och inte bara för att jag fastnade i tvspelet).
Så det slutade med att jag la mig i soffan ändå. (Ja, jag försökte somna i sängen faktiskt!)

Och när jag vaknade imorse, så fanns det inte en karlusling att krama och pussa på. SURT!
Men upp och fixa frukost åt världens bästa gris istället! :)

Sedan satt vi och kollade på grisens favoritprogram en stund. (Gladiatorerna)
Passade även på att kasta in en tvätt i maskinen..
Sen vart det hem till Johanna och Martin för kaffedejt! HU SÅ GOTT!

Nu sitter jag och Zion och spelar rayman och tar det lilla lugna.
Jag måste dock kasta på mig lite smink, för snart ska vi hem till papput för en bit mat! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0