Dagen hitills.

Jag hann aldrig med ett bad igår, Johanna var hit och var social istället.
Däremot har jag varit på ett onödigt möte på arbetsförmedlingen. Ett nyinskrivningsmöte, det gav mig ingenting. Jag har ju för fan varit inskriven i snart fem år! (Även om jag inte varit aktivt sökande under hela tiden). Haha. Men men.

Jag har i alla fall fått tummen ur och inhandlat mig rejäla vintervantar idag.
Det är ju alltid något.
Skitfult, men varmt. Hellre det än att frysa om händerna.

I övrigt har jag bara umgåtts med Johanna och tagit en kaffe med Marielle på stan.
Även bokat risk 1:an, så jag snart kan ta det där körkortet! ^^
 
Men, men..
Nu ska jag och Zion iväg för att umgås med Micaela en stund.
Hare, hare bra. Hurra!

 
(bjuder på en hålla fot bild, bara för att jag saknar mitt hjärta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0