Att få sitta ensam på toaletten, vad är det?

Varför slår det aldrig fel?
När barnen är små, får man aldrig sitta ifred på toaletten. Man kan ju inte lämna de ensamma.
Men nu när Zion är så pass stor att jag faktiskt kan låsa in mig en stund och läsa i en dassbok eller spela facebookspel på telefonen... Ja, vad händer inte då?
Jooo... VARENDA EVIGA GÅNG är det någon som står utanför och säger
"mamma, jag är jättekissnödig"

Och alla med barn vet om att när en sådandär är liten är det inte bara att säga knip, jag är snart klar.
För om han är jättejättekissnödig, ja.. då kan olyckor hända snabbt.
Så ja.. det är väl bara att resa på röven och längta efter en ensamtoalettid vid annat  tillfälle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0