Tjopp.

Tjolahopp.

Vad gör jag?
Jo, jag sitter med min morgonkopp i handen. Och nej jag gick inte upp nu, jag gick upp klockan åtta ungefär.
Men eftersom jag inte dricker kaffe när jag är ensam så har jag inte druckit något fören nu. Jag väckte precis min karl som fick lååång sovmorgon.

Vad gör jag mer?
Jag sitter och lägger över alla bilder från datorn till den externa hårddisken. Bara bilderna i mapparna på skrivbordet var över 1000st. Hua. Kommer nog ta tid. Men min dator är alldeles för dålig för att lagra alla bilder på. Så då kan jag lika gärna köra över alla bilder till den externa. =)
 
Ska även lägga över bilderna från Zions födelesedag, så det kommer nog någon bild på tårta och unge senare =)
 
 
Har inte så mycket att skriva om just nu. Eller jag orkar inte riktigt. Huhuhö.
Återkommer med bilder från Zionsprupps födelsedag,
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0