Tiden...

Det känns som att jag inte hinner med någonting. Tiden bara rinner iväg och allt går så fruktansvärt snabbt.
Dagarna hinner inte ens börja innan de tar slut, veckorna hinner inte börja innan de tar slut, till och med månaderna går i en väldans fart.
Vart finns bromspedalen på livet? Vad kan jag göra för att sakta ner allt?

Jag vill inte att tiden ska gå så här snabbt. Jag vill hinna njuta av dagarna, veckorna, månaderna, åren!
Jo, självklart njuter jag som det är nu också, men jag vill hinna med att njuta längre.

Varför känner jag så här?
Jag vet varför... Zion fyller år om 15 dagar. Det är därför.
Min lille kille, han blir fem år! FEM år?! Det där lille knytet som låg på mitt bröst och var så slemmig och underbar! Det känns inte som fem år sedan, det känns som att det var igår! HALLÅ tiden, vart har du tagit vägen???

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0