Tisdag

Jahaja. Vad har man då gjort idag och vad gör jag nu?
Jag sitter och lyssnar på Moa och Matildas podcast, i övrigt inte så mycket. :)
 
Idag vaknade jag av att min karl gick upp, det blev tomt och kallt i sängen, men försökte somna om. Gick kanske inte sådär jätte bra.
Sedan satt vi och degade i soffan i stortsett hela förmiddagen och efter det påbörjade den där hemskt jobbiga trippelmousse-tårtan. Tror nog den blev bättre än vad det blev sist gång.

Sedan har det väl inte hänt så mycket mer, haha! När pp (plastpappa) kom hem så blev det en liten övningskörningstripp till Dingle, med stopp vid pizzerian för lite mat. Och sedan hem igen.

Och nu sitter jag som sagt här och lyssnar på moas och matildas podcast. =)
 
Imorgon blir det iväg till Tanum för att klippa mig, gud så sköönt. 
Öhöö. jag har inte så möe mer och säga.

Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0