Tankar och dagen

Måste börja inlägget med att poängtera en sak, jag mår bra!
I förra inlägget lät det nog kanske lite att jag var väldigt missnöjd med mitt liv. Men så är det absolut inte.
Jag trivs med mitt liv, jag älskar att vara jag!
Men det är klart det alltid finns saker som gör att man kan må bättre och få en bättre hälsa etc.

Jag är väldigt nöjd med var jag befinner mig i mitt liv. Det är inte det.
Men jag behöver ett jobb, inte bara för ekonomins skull. Jag vill känna att jag gör rätt för mig.
Att leva på socialen är ingenting jag vill eller någonsin har velat.
För att klara av ett jobb och min vardag behöver jag träna. Är det vad de tror att det är, så vet jag att min rygg inte kommer att orka med lika mycket som andras ryggar. (Haha, fin formulering?) Och för att underlätta för framtiden, så måste jag bygga upp den väldigt mycket mer.

Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag mer tog upp. Utseendet, men det är ju för att man känner sig piggare och fräshare om man inte ser ut som en låda kattskit. Haha. =)

 
Nu över till vad jag har sysslat med idag.
Vaknade upp och kunde knappt prata, jävla heshet!
Gjorde iordning frukost och väckte Zion.
Lämnade han på dagis och gick hem till ett varmt bad.
Sedan har jag städat badrummet som en tok, samt hallen.
Påbörjade även vardagsrummet.
Hann även hem till Johanna och Martin för att låna deras tvättmaskin till en tvätt.
Sedan var det dags att hämta sonen på dagis och då traskade vi till affären och inhandlade jäst och pizzasås. Samt tandborstar (Storstädar man badrummet så är det ett måste att inskaffa nya tandborstar på en gång). Och lite annat..

Efter det har vi haft en lugn eftermiddag framför tvn, Zion tycker nog att det är tråkigt att hans mamma inte är lika pratglad som vanligt. Men jag kan inte få fram så mycket ljud just nu.
Så nu dricker jag te och försöker vara tyst. 


Hoppas att ni haft en bra dag.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0