Onsdag.

Kallt, kallt, kallt. Jag är van och bo i en varm lägenhet, där man slipper att tänka på värme.
Men nu är det så att mamma bor i hus, där det kostar att ha värme. Så de är inte lika vana att ha svinvarmt dygnet runt.
Men vad gör väl det? Bara till att klä på sig. =)
 
Sitter och dricker mitt morgonkaffe, trött som tusan.
Ungarna (småsyskonen) härjade loss imorse. Jösses.
Ja, jag har själv varit den härjande ungen, så jag ska inte säga något.

Jag har även ett stycke hund under mig som försöker leka med mig. Attans.
Jag är nog lite för trött för det just nu.
Karln ligger och sover på soffan, han gick upp runt 6 tror jag att jag kan påminna mig om.
Mamma pratar med syster I i telefonen och spelar farmville.

Så det är en relativt lugn morgon.
Jag ska väl strax ta och sminka mig lite, så jag inte ser ut som ett drägg när jag ska åka iväg i eftermiddag.
Ska ju klippa mig idag. Yeay.
Men nej, jag ska inte göra något speciellt. Jag ska bara toppa håret och försöka få in underhåret än mer i det och klippa luggen ordentligt. Kökssax i dimmigt toalettljus är inte det mest optimala när man klipper lugg. Haha.

Nej, dags att ta tag i dagen och dricka upp min morgonkopp.
Adjöken.

(bara för att inlägget inte ska bli tråkigt och tomt får ni väl ännu en bild på hundkraken)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0