hupp hupp.

Jaha, då börjar den här resan lida mot sitt slut.
I eftermiddag sätter jag och Zion oss på tåget mot Karlstad, för lite syster/mostermys och gos med hennes barn.
Sedan imorgon bär det av hemåt igen. Tillbaka till verkligheten...


Det känns vemodigt att åka ifrån den där karln, nu har vi umgåtts nästan konstant i två eller tre veckor. Det är alltid jobbigare att åka iväg när vi umgåtts så länge.
Men, men. Förhoppningsvis dröjer det inte länge innan vi får kramas igen! :)
 
 
Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och försöker piggna till lite.
När karln har vaknat skulle vi ner till båten och ta kort. För den ska säljas. Blä!
Jag förstår varför och sådär, men det är ju min pluttbåt. Jag har tillbringat måånga timmar med slipning och oljning och allt vad det är.. men, men.. Vad är en bal på slottet?
Hoppas på att vi hittar någon ny. lite mindre båt tills nästa vår i alla fall. :)
 
 
Hupp hupp. Över och ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0