Höstpicknik

Idag har vi haft höstpicknik med Johanna och Leon. Supermysigt.
Zion fick härja runt på en lekplats och hittade på en "bebis" (en liten kille som just lärt sig gå) som han busade med en stund.
Leon fick krypa runt lite i löven och upptäcka världen.
Mammorna satt med kaffekopp och övervakade och mös.

Efter det vart det hem och trilla köttbullar och göra potatismos. Zion blev supernöjd med köttbullarna, för han var rädd att de inte skulle smaka så mycket. Men han smackade och åt upp hela sin tallrik med mat.
Det är så roligt att han uppskattar nästan all mat man gör. (speciellt eftersom att jag inte är någon kock direkt. Haha)

Nu sover han sedan några timmar tillbaka och jag har sökt lite jobb. Gäller att vara duktig eftersom att jag ska till arbetsförmedlingen imorgon. Haha.
Nu ska jag kasta av mig sminket, ta medicinen och borsta tänderna för att krypa ner och sova.
Imorgon blir det upp och göra sig iordning, lämna Zion på dagis och gå hem till Johanna för lite morgonkaffe. Efter det bär det av ner till stan för att gå till arbetsförmedlingen som sagt..
Tänkte även passa på att gå till körskolan och boka en lektion, höra lite vad de tycker jag ska öva mer på.
Hoppas han tycker att jag har blivit bättre och säkrare på att köra, för det tycker i alla fall jag! Haha...
 
Sedan funderar jag på att baka lite pizzabullar! Det är ju så nedrans gott och ett superbra mellanmål nu när hösten lurar.
 
Natti!
Världens bästa Leon.

Dagens jag.
 
En busig Zion, som inte alls ville vara med på kort. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0