Fullspäckad mysdag!

 Idag har vi haft en fullspäckad, men ack så mysig dag.
Började morgonen med frukost (som alltid) och kastade på mig lite smink.
Efter det satte vi igång med pizzabullbak. NomNom!
De vart lite mindre bullar i antal, men desto större i storlek. Haha. 

Efter det kom syster L och hämtade Zion för däckbyte på hennes bil.
Så då snodde jag I för kaffe och skipbo, tills de var tillbaka.
Då vart det té och lite pizzabullar, plus  att morbror J hängde med hit också.
Syster L och I åkte iväg till el Stockholmo igen och Morbror J och Zion tog och lekte lite grann.
Efter att morbror J åkt hem, passade jag och Zion på att gå till affären för att inhandla fredagsmys och en av Zions favorit "rätter". (korv med bröd).

Efter middagen vart det ostkrokar, godis och läsk framför barnkanalen och ett av Zions favoritprogram "Barda".
Efter det tittade vi lite grann på Idol. Och här kommer en svårighet för mammarollen; När man har som roligast och mysigast, så måste vi avsluta kvällen för att han måste i säng.
Varför måste han i säng då? Varför kan vi inte vara uppe en stund till och bara få mysa ett tag till? När ska man avsluta kvällen?
Hela mitt mammahjärta skriker att jag vill att han är uppe och fredagsmyser ett tag till, samtidigt som mammahjärnan säger att han måste i säng. Och då lyssnar jag faktiskt till hjärnan. Ibland är den bättre än hjärtat..

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0