Tråkighet.

Ursäkta min tråkighet och oskrivhet. Jag  har varit strängeligen upptagen med båten.
Varje dag hela veckan (eller ja sedan vi tog upp den förra torsdagen) har jag varit där och slitit.
Men idag fick jag avlösning och lillebror Nila fick ta den sista oljningen.

Så nu i eftermiddag ska den lilla båten i havet igen. Äntligen.
Mycket svett och slit har jag lagt ner, pust! Och ryggvärk!
 
Idag känns ryggen dock bättre, kan vara för att jag inte grejat något idag.
Men som kompensation har jag nu fått mensvärk från hell.
Livet är underbart, eller hur?


Eftersom blogg.se's app är allmänt tjotahejti har jag heller inte kunnat lagt ut något litet bildinlägg.
Så bilderna kommer när jag orkar sätta telefon till datorn.

Bröl. nu ska jag återgå till mitt bad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0