Nöjd.

Jag är nöjd med dagen, det gick bra att köra bil idag.
Men... jag kommer nog aldrig tycka att det är kul i vilket fall. 
Jag fick bara ett kärringstopp, som vi förövrigt döpte om till slyngelstopp. hehe.
Och det fick jag bara för att jag nämde högt att jag inte fått ett enda. Eehm och där på en gång dog biljäveln! Haha.. Men det gick i övrigt bra och jag fick massa beröm. :)

...Så vem vet, jag kanske en dag får det där körkortet? ;)


Nu har jag precis packat klart det sista, åker ju till kusten imorgon igen.
Det enda jag ska packa ner imorgon är datorn och matsäck. Samt mig själv och lillgris då såklart! Haha.
Nu ska jag lägga mig och kika på lite film och sova som en stock ända till imorgonbitti.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0