Nervös.

Jag är nervös, jätte nervös.
Jag har inte fören för någon månad sedan ens tänkt tanken på körkort.
Men nu vill jag, så jag tänkte ju att det är lika bra att passa på att försöka sig på det medan jag har lust.
Men jag är livrädd, fruktansvärt rädd.
Varför? Jo, för att lilla lilla Sanna ska ha kontroll över en bil.
Jag blir nervös av bara tanken.

Och på torsdag, om endast två dagar är det dags att för första gången sätta mig i ett förarsäte.
Jag gillar det inte, inte alls.
Men när jag väl sitter där kommer det nog gå bra, eller ja... Bättre än vad jag själv tror i alla fall.

Och jag hoppas innerligt att jag inte kommer vara lika nervös inför nästa körlektion då, som jag är inför den här.
Han på körskolan frågade igår om det var skönt att jag bokat en lektion äntligen.
Mitt svar på det var "NEJ!"

Men... som sagt..,
Det går nog bra.... hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0