Mysdag!

Åh vad mysigt det är att komma hem från jobbet och karln har planerat att vi ska äta ute och kika på bio. :)
Det var bara att slänga sig in i duschen och på med lite smink och rena kläder.

Dock var väl bion inte så mysigt, moderna grejer är tydligen inget för tantSanna. Vi skulle kolla på Hansel och Gretel (Hans och Greta) i 3D, tant Sanna blev åksjuk och ville kräkas!

Heja mig! Min karl vill väl snart inte kolla på bio med mig, jag somnade en annan gång och nu vart jag åksjuk. Bra där!
För övrigt lär jag se den så fort den går att ladda ner eller något. För den verkade jävligt bra! :)

Sedan satt vi bara här hemma och pratade till klockan blev allt för mycket. ^^ världens finaste karl! <3

Nej nu lär jag klä på mig och väcka karln, vi ska snart iväg och kika på när lillgris åker skidor på barnens skidspel! Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0