Hos mor.

Nu är vi hos mor och co, igår när vi kom fram avled jag mensvärks- och huvudvärksdöden!
Efter det la jag mig på golvet vid valparna och hade en på magen medan de andra låg runt omkring mig.
Om det inte hade kommit folk som skulle kolla på valparna, så hade jag nog somnat där på golvet med mina sötnosar! Haha.

På kvällen var det hockey och gladiatorerna på tvn, gissa vem som satt bänkad? Jo, lillgris såklart! Haha.
Men han var lite ledsen, det var ju finalen på gladiatorerna. Så det blir ju inget mer i år.. 
Men, men.. Vi hittar nog något nytt att kika på. Får vi ju hoppas! 
 
Idag vet jag väl inte vad som händer. Var tal på att jag skulle hjälpa karln med båten. Men i övrigt har jag ingen aning. ^^ Mysa lite mer med valparna i guess. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0