Förvånande?

Dagen har gått i båtens tecken, förvånade? Haha.

Började dagen med en kopp kaffe och ut till masten, för att skruva bort lanternor och annat junk. Nej, jag kan inget om båtar så därav "annat junk".
Efter det blev det en tur till affären för å kika vad linolja och terpentin skulle kunna kosta.

När jag kom hem så hade karln vaknat, vart ytterligare en tur till affären och sedan hem till T.

Hem på lunch och sedan till affären ytterligare en gång, denna gången vart det köp av terpentin å linolja.

Sedan hem och vänta på Lillgris och dricka kaffe med tant L. :)

Efter det ville lillgris ner och kika på båten och T's nya båt. Så vart ner dit och kikade, lekte sjörövare och en liten liten båttur. Vilket resulterade i en supernöjd kille! :)

Efter det blev det middag, läggdags å nu sitter jag här framför tvn och slöglor.

Imorgon blir det slipning av mast och inoljning. Jag kommer kunna det här med båtar prima innan det här är klart! Haha...

(Inte våran båt lillgris härjar i på bilden!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0