Tråkmåns!

Jag är dålig på att skriva märker jag.
Jag har varit så sjukt trött och sliten, jag har haft praktik i tre veckor, fjärde (och sista) veckan startar imorgon.
Och jag erkänner, jag är så sjukt ovan att jobba att jag blir helt slut efter "jobbet".
Allting är så nytt och ovant och den nya kunskapen gör mig helt trött i hela kroppen.

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv sen sist.
Förutom att min älskade storasyster gifte sig förra lördagen, tårarna sprutade och lyckan var stor när jag såg henne komma gåend. Så vacker, så otroligt vacker var hon. (ÄR hon iofs alltid, men speciellt då.)
En riktigt lyckad dag var det. Grattis igen min älskade storasyster!

Zion har även hunnit med att vara hos sin far en vecka, den veckan spenderade jag mestadels på praktiken, annars var jag bara helt död i soffan. Så ja.. det har inte hänt så speciellt mycket.

Men jag ska försöka uppdatera lite oftare igen, jag gillar ju att skriva.
Så det är väl bara att ta tag i orken och skriva ett inlägg ibland. ;)


Dagen har jag och Zion spenderat i soffan fram till lunch, supermys med lördagsgodiset vi inte åt igår.
Sedan tog vi en promenad till preem och köpte korv med bröd, dricka, snus och en varsin tidning (krysstidning åt mig och bamse till fisen).
Efter det gick vi ut en stund, men det blåste och var lite småkyligt så då gick vi in en stund. Han passade på att ta ett bad och sedan gick vi ut för lite fotboll, cykling och brottning. :)
Nu har han precis lagt sig och jag har läst ut bamsetidningen för honom. Tror han till och med hunnit somna. :)

Själv ska jag nog ta mig ett bad jag med, det kan man aldrig få för mycket av har jag hört. ;)
Sedan blir det nog att koka lite potatis till morgonens ena matlåda. Jag jobbar 13timmars passet imorgon, så lär ha med mig två matlådor och mellanmål, samt frukost. Annars avlider jag nog. ;) Haha.

Hoppas ni har det riktigt bra och njuter av de stunder vädret vill oss väl. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0