Lista

I brist på annat bjuder jag på en lista med frågor.

1. Hur gammal är du om fem år?

Jag ska fylla 29! Ve och fasa...
 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Ja, dagen har ju knappt startat... Men Zion har jag umgåtts med i mer än två timmar ändå. Haha.

3. Hur lång är du?

169,5cm 

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Måste ha varit bilbo, annars kollar jag ju mest på serier. Så räknas det så är det skilda världar. ;) 

5. Vem ringde du senast?

Mannen i mitt liv.

6. Vem ringde dig senast?

Syster I.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

mmm, micket micket miiis <3 Gonattnattvisa lalalalaa! kolla SvT24, spännande värre

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Jag ringer helst, vilket jag gör alldeles för mycket egentligen. haha.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

skilda.

 10. När såg du senast din mamma?

Hmm. Förrförra lördagen på syster I's bröllop. <3 

11. Vilken ögonfärg har du?

blå

12. När vaknade du i dag?

Klockan nio vaknade jag idag. Sovmorgon!.

13. Vilken är din favoritjulsång?

öhhm, det vet jag faktiskt inte.. 

14. Vilken är din favoritplats?

Det beror på, jag har många favoritplatser. T.ex mammas altan, mitt ute på havet i stekande sol, mitt hem, morbrors hus. m.m

15. Vilken plats föredrar du minst?

Haha, jadu... ett rum fullt med spindlar?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Ingen aning. Men förhoppningsvis på samma plats som mannen i mitt liv.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Mörkret, bråk och ensamhet.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Säkerligen något tokigt Zion sa.

19. Hur stor är din säng?

160 eller 180, jag kommer inte ihåg faktiskt.

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar, fast har två ofungerande stationära i sovrummet.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Det beror på..

22. Hur många kuddar har du i sängen?

6stycken tror jag.

23. Hur många landskap har du bott i?

2

24. Vilka städer har du bott i?

Städer? isåfall är det bara en. Haha.. Falun.  

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota helt klart!

26. Är du social?

Det skulle jag nog påstå.

27. Vilken är din favoritglass?

Strawberry cheescake <3

Vilken är din favoritefterrätt?

Det är allt för många för att skriva ner skulle jag  tro. Men något med mycket grädde tackar jag aldrig nej till!

29. Tycker du om kinamat?

Njae, finns väl få rätter jag tycker om från Kina.

30. Tycker du om kaffe?

Ja. Livets dryck!

31. Vad dricker du till frukost?

Varierar, allt från vatten, läsk, mjölk eller kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida?

Oftast högra tror jag. men jag rör mig så mycket i sömnen, så blir hur som helst.

33. Kan du spela poker?

Njae, jag kan. Men är inte bra på det.

34. Tycker du om att mysa?

Ja, ibland så. :)

35. Är du en beroendemänniska?

Jupp.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Japp.

37. Vill du ha barn?

Jag har ju redan så.. haha.

38. Kan du några andra språk än svenska?

Njet. Eller ja..  Engelskan skulle väl kunna bli väldigt mycket bättre, men jag förstår i alla fall.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Yepp, en och en halv gång! Haha.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Inget av det egentligen. Uääh.

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Skor!

42. Äger du dyrbara smycken?

Vad räknas som dyrbara? skulle väl inte kalla det riktigt så.. men ja, några smycken som är lite dyrare ja..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Antikrundan, pawn stars.. ja, tantprogram! Haha 

44. Kan du rulla med tungan?

Tror inte det.

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Jag känner många roliga människor, men Johänna tar nog priset. haha.

46. Sover du med gosedjur?

Nix, Zion har fått alla mina.

47. Vad har du för ringsignal?

Låter som en gammal telefon.

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja, Zion fick åka hem med samma byxor från BB som jag åkte hem från BB med.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En bok.

50. Flirtar du mycket?

Nej.

51. Kan du byta olja på en bil?

Nej. Haha. 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej, i min snigelfart kommer jag nog aldrig få det? ;) haha

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Håller på att läsa Madeleine just nu.

54. Läser du dagstidningen?

Det händer.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nix.

56. Dansar du i bilen?

Det händer. 

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Det vet jag inte, någon som var på på praktiken sist jag var där.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

För att komma ihåg grejer i ett "letaspel"

59. När var du i kyrkan senast?

Oj, det vet jag faktiskt inte riktigt.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Niklas, helt klart!

61. Hur länge var du campat som längst i ett tält?

Ingen aning, en till två dagar kanske? haha.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Min karl antar jag..  haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0