Dagis och praktiken, here we come!

Två rostade mackor senare sitter jag nu här. Vilket jag verkligen inte har tid till egentligen.
Zion ska vara på dagis halv åtta och jag börjar praktiken klockan åtta.
Jag har inte ens hunnit klä på mig eller borstat håret än....
Men det hinns alltid, på något sätt...


Jag jobbar ju 13timmars passet idag. Suck, pust, stön och stånk.
Jag är inte riktigt något fan av så långa pass. Blörk. Jag hinner inte med något annat än att jobba idag det vill säga.
Upp och jobba, sedan gå å lägga sig för att orka upp och jobba imorgon igen.
Tur jag har morbror som kan ta hand om Zion när han slutar jobbet. Hade blivit krångligt annars..

Nej, nu lär jag kasta på mig kläder och sådär.
Hoppas ni får en bra dag, med mycket sol och mys!

Bye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0