Dagen

Sitter och väntar på att lillasyster ska bli klar i duschen, sedan ska vi dra oss ner på stan.
Jag ska skriva under anställningsavtalet för de där veckorna jag fick under agusti/september.
Sen blir det att skrota runt och fika lite antar jag. Inte fel.


Lillasyster tog dessutom inte med sig några böcker hit,  ve och fasa. Så nu har hon fått låna av mig. :)
Jag har dock inte så många böcker jag har lust att min snart tolvåriga lillasyster läser, men hon hittade två till att börja med. Baldurs grav, som jag läste i hennes ålder. Läskig bok, men jag tror hon klarade sig från att få maradrömmar. Haha. Det vill säga, den läste hon ut i bilen till Furuvik igår. ;)
Och sedan har hon börjat på första boken i twillight-serien. Antar att hon kanske vill låna med sig resterande av böckerna hem sedan.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag, förutom att jag måste städa. Imorgon kommer storasyster L hit och på fredag ska vi ha kalas för mig som fyller år på lördag. Jösses. Hur gammal var det jag blev nu då? 16? Ehhm. Vi säger så ;) Haha..

Kommentarer
Postat av: Mams

16 år och har en son som snart är 5.... vissa har visst noll koll eller är det arvegods?
Dagens bild på söstra di???

2013-07-17 @ 17:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0