TOMT

.Det känns otroligt tomt.
.Kvällen är tyst.
.Allt är tyst.
.Jag saknar att ligga på ditt bröst och höra hur ditt hjärta slår.
.Jag kommer sakna din puss i nacken och de tre underbara orden när jag lägger mig.


I en månad har jag haft min karl hemma, min fina underbara karl.
Imorse åkte han tillbaka till jobbet, det känns tungt.
Jag fällde en tår eller två och kände mig riktigt såhär "kvinnan-vinkar-hejdå-med-näsduk-film" när vi sa hejdå.
Den kommer vara tunga dagar framför mig och lillgris.
Men vi har varandra här hemma och det är tur, för då har båda två något annat att tänka på.

Till helgen åker jag till kusten och till mor, skönt. Bara fem dagar kvar.
Hoppas på att min karl inte behöver jobba som han gjorde innan jul, så att han också kan vara där under helgen. Det hade varit skönt.
Men annars har jag mor, pp (plastpappa) och syskonen att umgås med och det är verkligen inte fyskam det heller! :)

Ja, ja.. nu ska jag sluta deppa och se fram emot en ny vecka med galenskaper ihop med världens bästa lillgris. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0