Städning

Om jag kommer sova gott inatt? Svar: JA!
Hoppas jag i alla fall.

Idag har jag hunnit med hur mycket som helst känns det som.
Skickade iväg karln och lillgrisen för att storstäda här hemma. Ja, jag måste vara ensam när jag sätter igång med städning. Hatar när andra springer i vägen och försöker hjälpa till. Jag blir galen.
Jag måste vara högt och lågt och överallt och ingen får komma i min väg. Haha.

Så nu är vardagsrummet, hallen, köket och badrummet städade och skurade. Skönt. 
Alla tomtar och troll och ljus och allt med julen är borta. Ännu skönare.
...Eller ja, gardinerna hänger kvar i våra sovrum. Tänkte ta det när jag storstädar dom också.
Men idag orkar jag inget mera, jag är helt slut.

Jag har även stått och töntat mig framför tvn en stund, sjukt drygt. Men roligt.
Dance central 2 tror jag det heter. :) Hängt upp filtar över vardagsrumsfönstrena, så ingen ser in.
Annars kan hela parkeringen se mig stå här å fuldansa. Hujeda mig. Nej,tack du...


Äsch, ska nog dansa en låt till eller två. Sedan blir det att invänta de två dromedarerna till pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0